Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti cookies. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií tu.

Rozumiem
- +

Aktuálne >>

Aktivovať kód akcie 125.354

Jana veľmi dobre vie, že spánok je nesmierne dôležitý pre naše zdravie a zároveň priaznivo pôsobí na našu pleť. Relaxačné nápoje a ďalšie tipy: to je cesta, ktorá Vás zavedie do ríše snov!

Několik rad pro sladký spánek:

  • Dajte si vlažnú kúpeľ a uvoľnite Vaše svaly a myseľ. Pridajte niekoľko kvapiek esenciálneho vonného oleja (levandulového, pomarančového, ružového kvetu, yinyang, harmančekového, vetiverového).
  • Po jedle si naplánujte krátku 20 minútovou prechádzku. Obzvlášť Vám prospeje po náročnom a stresujúcom dni.
  • Vo Vašej izbe sa snažte vyvarovať elektromagnetickým poliam. Nachádzajú sa najmä v blízkosti televízora, telefónov, počítačov a hifi veží.
  • Pred spaním vypite upokojujúci nápoj pripravený podľa receptu našich mamičiek: vlažné mlieko s medom (utíši Vašu myseľ a prinesie spokojný spánok).
  • Objavte liečivé účinky byliniek. Kozlík, hloh, majoránka, lipový kvet, levanduľa a mučenka patria medzi známe byliny, ktoré pozitívne pôsobia na ľudský spánok (poraďte sa s Vaším lekárnikom).

 

Pripomenutie základných pravidiel:

  • Vo Vašej izbe by nemalo byť príliš veľké teplo (18 -19˚ stačí).
  • Pravidelne každých 10 rokov vymieňajte Vaše matrace.
  • Nepreťažujte sa a pri prvých známkach únavy (zívanie, chvenie, ťažké očné viečka) bežte do postele. Spánok neprichádza, akonáhle si poviete.
  • Po 20. hodine sa už nevenujte fyzickej aktivite, pretože ta prebúdza Vaše telo a zvyšuje telesnú teplotu.
  • Dajte si ľahkú večeru bohatú na proteíny a vitamín B6 (tzv. vitamín spánku).
  • Odoprite si kofeín a nikotín.

 

Tip: Nezabudnite, že základom zdravého a kvalitného spánku je tiež kvalitný vankúš a prikrývka. Z našej bohatej ponuky si isto vyberiete!

 

Súvisiace obrázky

  


Prihlásenie
Registrovať
Zabudnuté heslo
Zabudnuté heslo
X
X
X
X