Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti cookies. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií tu.

Rozumiem
- +

Aktuálne >>

Aktivovať kód akcie 125.354

SPÄŤ Hlavná strana
/
/
/
Tento týždeň je Jana gurmánom, ktorá dbá na štíhlou líniu!

„Vianočné sviatky sa blížia a tento krát si ich môžete naplno vychutnať bez výčitiek svedomia! Nemusíte si odopierať lahodné jedlá zo strachu, že kvôli nim priberiete pár kilo navyše. Poradím Vám, ako sa u sviatočného stola dobre najesť!“

Pred tým, než usadnete k stolu...

  • Zbytočne sa neobviňujte, pokiaľ porušíte pravidlá, ktoré ste si predsavzala. Nie je dobré byť pod stálym tlakom, každý si rád spraví občas radosť.
  • A navyše by bola skutočne škoda naplno neprežiť tieto výnimočné chvíle strávené s tými najbližšími.

Nápoje a zase nápoje

  • Nepodliehajte kombinácii alkoholu/ ovocného džúsu alebo sódy (ani ako „light"). Pokiaľ preferujte tvrdý alkohol, zvoľte skôr verziu „on the rocks", ktorá je s ľadom alebo perlivou vodou.
  • Vyvarujte sa: likérov, vareného vína a alkoholických kokteilov. A nezabudnite vypiť dostatočné množstvo vody medzi jednotlivými chodmi!
  • A pokiaľ ste predsa len jedla príliš, nevynechávajte ďalšie jedlo, ľahký obed.

Čo ďalej pre peknú postavu a psychickú pohodu...

  • Vyjdite si s rodinnou na prechádzku.
  • Bežte si zaplávať do bazénu (cez sviatky tam veľa ľudí nechodí).
  • A pokiaľ napadol sneh, zorganizujte poriadnu guľovačku - pobavíte sa a zároveň budete o pár kalórii ľahšia.

Zhrnutie všetkých užitočných rád...

  • Sviatočné večere začínajú často v neskorších hodinách, preto predtým zjedzte ešte niečo malého, nech potom nemáte veľký hlad a neprejedajte sa zemiakovým šalátom a vyprážanými rezňami.
  • Neodopierajte si striktne dobré jedlo, radšej jedzte malé porcie a najmä prílohu. Tiež si môžete dopriať kúsok dezertu alebo pár kúskov cukroviniek.
  • Čo nemusíte obmedzovať: plody mora, ustrice a ryby, ktoré priaznivo pôsobia na vaše zdravie a obsahujú málo kalórii (i tá najtučnejšia ryba totiž obsahuje menej kalórii než mäso).
  • Tradičný zemiakový šalát možno pripraviť tiež v odľahčenej podobe: majonézu nahraďte jogurtom, z uvarených vajíčok použite do šalátu iba bielky a časť zemiakov nahraďte väčším množstvom zeleniny nakrájanej na kocky.

 

Užite si Vianočné sviatky! 


Prihlásenie
Registrovať
Zabudnuté heslo
Zabudnuté heslo
X
X
X
X