Zákaznícky servis 02/32 10 10 11 (Po – Pia: 7:00 – 20:00, So 8:00 – 16:00)

Menu

Vyhľadať

Košík

Váš košík je prázdny. No nie je to škoda?

Nakupovanie u nás je radosť. A prázdny košík je tak smutný :-(

Košík

Váš košík je prázdny. No nie je to škoda?

Nakupovanie u nás je radosť. A prázdny košík je tak smutný :-(

Ouha! Kód kupónu je neplatný alebo nie sú splnené jeho podmienky.

Úvod
>
Sledovanie zásielky

Sledovanie zásielky

Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o termíne dodania Vašej objednávky, vyberte si prepravcu, ktorého ste pri objednávaní zvolili a kliknite na odkaz.

GLS

Doručenie prebieha spravidla do 24 hodín po prijatí potvrdenia o prevzatí do prepravy. Doručenie prebieha v pracovných dňoch od pondelka do piatku po celej SR.
Pri doručení kuriér informuje o čase dodania SMS správou/telefonicky. V prípade neúspešného doručenia možnosť uloženia balíčka do pobočky Parcelshopu.
Zásielku môžete sledovať tu.

Slovenská pošta

Doručenie spravidla do 24 hodín po prijatí potvrdenia o prevzatí do prepravy. Doručenie prebieha v pracovných dňoch od pondelka do piatku po celej SR.
Pri doručení kuriér informuje o čase dodania SMS správou. V prípade neúspešného doručenia Vám bude do schránky uložené papierové oznámenie s informáciou, na ktorej z najbližších pôšt je zásielka uložená (po dobu 7 pracovných dní).
Zásielku môžete sledovať tu.

Packeta

Doručenie na vybranú pobočku spravidla do 24 hodín po prijatí potvrdenia o prevzatí do prepravy. Doručovanie prebieha v pracovných dňoch po celej SR.
Akonáhle bude zásielka pripravená na vyzdvihnutie na vybranej pobočke, dopravca Vám zašle SMS správu/e-mail s kódom o možnosti vyzdvihnutia. Zásielka bude uložená po dobu 7 pracovných dní, potom je zasielaná automaticky späť.
Zásielku môžete sledovať tu.